Правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товару

 

Асортимент інтернет-магазину Bazarrr представлений на сайті, є товаром належної якості і підлягає обміну або поверненню протягом 14 календарних днів, які пройшли з часу оплати товару без урахування дня, в який було здійснена
покупка. Обов'язковими умовами повернення є відсутність слідів використання на продукції та збереження її товарного вигляду.

  • Товар не був у вживанні, не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям.
  • Повністю укомплектован, збережена фабрична упаковка і заводська маркіровка.
  • Товар зберігає предпродажний стан, вигляд і свої споживчі властивості.
  • Наявність товарної накладної.

 

Для повернення або обміну, звертайтесь на електронну пошту

manager@bazarrr.com.ua або телефонуйте за телефонами, вказаними на сайті.  

Транспортні витрати на перевізника при поверненні або обміні товару, за рахунок покупця, крім тих випадків, коли причиною повернення стала помилка працівників магазину.

Відправляти посилку необхідно Новою Поштою, без післяплати: кур'єр не в праві перевірити товар і відправити післяплату.

При поверненні товару, протягом 7 днів після отримання нами посилки і перевірки товару, кошти перераховуються на наданні вами

банківські реквізити.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», існують певні умови, стосовно правил обміну або повернення придбаного товару.

Наш інтернет магазин намагається зробити процес співпраці максимально комфортним для покупців, тому ми надаємо можливість обміну та повернення товарів. Умови, за яких проводяться ці процедури, повністю відповідають Закону України «Про захист прав споживачів».

  • Перед відправкою товар перевіряється у пункті прийому Нової Пошти.
  • Перед відправкою ми перевіряємо замовлений товар на наявність явних дефектів.
  • Якщо дефекти виявлено, товар замінюємо справним без дефектів, якщо іншого такого немає, ми зв'яжемося з Вами, щоб повідомити про дефект і погодити з Вами відправлення (зазвичай знижка на цей товар, або заміна на інший з каталогу).

 

Отримання товару

 

При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти/Кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідність комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість та кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження чи крадіжки товару під час перевезення.

Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або нестачі, Вам необхідно скласти акт прийому-передачі разом із працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у працівника Нової Пошти.

Забираючи товар з Нової пошти, Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар був без пошкодження та відповідав вимогам.

 

Пошкодження/Втрати товару при  транспортуванні

 

За пошкоджений чи втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. Інакше неможливо буде компенсувати або довести провину перевізника. Перевізник компенсує суму, яка була вказана як оцінна вартість посилки. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.

 

Неналежна якість товару

 

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виготівника товару, впродовж гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим або недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення.

Уважно оглядайте посилку, вантаж у відділенні або при отриманні кур'єрською службою перевізника Нова Пошта та перевіряйте його на цілісність, відсутність механічних пошкоджень та інших візуально помітних недоліків.

При необхідності перевірки якості товару може бути вироблена експертиза Сервісним Центром, авторизованим виробником, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. У відповідності п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня здобуття від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності — в двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. В разі заміни товару на такий же, тільки іншої марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками в разі підвищення ціни проводиться виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни – виходячи з вартості під час покупки.

Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше чим впродовж семи днів. Розрахунок із споживачем в разі підвищення ціни на товар проводиться виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі пониження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

 

Належна якість товару

 

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право впродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов формою, габаритами, фасоном, цвітом або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше чим впродовж семи днів.

Вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення товарного чека, підтверджуючого покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона, а в разі придбання товару неналежної якості — за наявності акту (з круглим друком) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» в придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливе лише при дотриманні всіх умов і процедур.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, що не має істотних недоліків, прошло більше 14 днів;
  • товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, підтверджуючий факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

 

Також звертаємо увагу, що згідно п. 3 ст. 4 Закони України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виготівником (продавцем) документації на товар;
  • у разі потреби роз'яснення умов і правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виготівникові) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, який виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правив), встановлених виготівником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виготівником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.